Warning: Smarty error: unable to read resource: "" in /data/stor/www/nf/www/nf.pl/www/skrypty/nowoczesna-firma.com/aplikacje/Smarty/Smarty.class.php on line 1097
 
PARTNERZY
MEDIA
ORGANIZATOR
 

Warsztaty - 8 oraz 10 wrze¶nia

Termin: 8 wrze¶nia

Warsztat III
Czy można zaplanować skuteczno¶ć – czyli reklama w mobilnym Internecie

Cel:
Pogłębienie wiedzy na temat:

  • Mobilnego internetu
  • Aspektów planowania kampanii reklamowych w mobilnym Internecie

Rozwinięcie umiejętno¶ci:

  • Planowania przekazu reklamowego
  • Rozumienia odbiorcy komunikatu reklamowego w mobilnym Internecie,
  • Wykorzystania mobilnego internetu do budowania przewagi konkurencyjnej

Agenda

9:00 – 10:30 Sesja 1: Czym jest mobilny Internet?
Celem tej sesji jest wspólne zastanowienie się i zrozumienie, czym jest mobilny Internet.

Pytania, na które znajdziesz odpowiedĽ:

  • Jak funkcjonuje mobilny internet?
  • Czym się różni od "zwykłego internetu"?
  • Czy to chwilowa moda, czy trwały trend?
  • Jakie ma perspektywy rozwoju?

10:30 – 10:45 Przerwa

10:45 – 12:15 Sesja 2: Mobilny Internet w firmie
Podczas drugiej sesji dowiesz się, jak można wykorzystać technologię mobilnego internetu w firmie, aby jeszcze sprawniej funkcjonowała:

Pytania, na które znajdziesz odpowiedĽ:

  • Poczta w telefonie komórkowym – gadżet czy konieczno¶ć?
  • Jak wykorzystać aplikacje mobilne do usprawnienia pracy zespołu?
  • Czym jest mobilna strona internetowa?
  • Czy budowa mobilnej strony WWW jest trudna i kosztowna?
  • Dlaczego warto mieć mobiln± stronę internetow±?

12:15 – 13:15 Przerwa

13:15 – 15:00 Sesja 3: Mobilny internet – nowoczesne narzędzie marketingu
Podczas trzeciej sesji skupimy się na wykorzystaniu mobilnego internetu do komunikacji z konsumentem

Pytania, na które znajdziesz odpowiedĽ:

  • Jak skutecznie wykorzystać nowoczesn± technologię mobiln± do konstruowania i emisji komunikatów reklamowych?
  • Czy można zaplanować reakcję odbiorcy na komunikat reklamowy?
  • Dlaczego konsumenci chętniej reaguj± na przekaz reklamowy w mobilnym Internecie?
  • Jak precyzyjnie można stargetować przekaz reklamowy w mobilnym Internecie?
  • "Gdzie będzie widać reklamę" – czy to uzasadnione pytanie?
  • Jak efektywnie rozliczać kampanie mobilne?

Prowadz±cy

Lucjan Exner (Mobilvi)

Szef marketingu i sprzedaży w Mobilvi, pierwszej polskiej sieci reklamowej mobilnego internetu. Marketer z wieloletnim do¶wiadczeniem, pracował między innymi dla takich marek jak Sony, Samsung, Indesit, Fujifilm, Unimil. Współpracował jako ekspert sprzedaży i marketingu ze spółk± doradcz± Kolaja&Partners.

Metodologia:

Warsztat zostanie przeprowadzony przy użyciu aktywnych technik szkoleniowych, na które składaj± się wykłady, dyskusje, case studies, omówienie najlepszych praktyk, symulacje.

Odbiorcy:

  • Menedżerowie / kierownicy i pracownicy działów (Marketing, Reklama i promocja, Media, komunikacja marketingowa)
  • Członkowie zarz±du firm (Marketing)
  • Przedsiębiorcy

Koszt: 700,00 zl

Termin: 10 wrze¶nia 2010

Lokalizacja: Centrum Konferencyjne Knowledge Village, Warszawa



WARSZTAT I

Projektowanie aplikacji i serwisów mobilnych

I. Usability i strategia komunikacji w mobile marketingu

Prowadz±cy: Krzysztof Piwowar - Usability Manager
Dagmara Żółtek - Senior Strategy Manager
Adv.pl

  • analiza obecnych trendów
  • na czym polega podej¶cie usability do rozwi±zań mobilnych
  • co zachwyci użytkownika, a co zirytuje podczas korzystania z mobile aplikacji lub serwisu internetowego
  • czy aplikacje i serwisy mobilne powinny być czę¶ci± strategii marketingowej
  • case study


II. Technologia i wdrożenie aplikacji mobilnych

Prowadz±cy: Maciej Kędra - Specjalista ds. oprogramowania mobilnego
Alicja Szymkiewicz - Manager ds. marketingu i PR
Arkadiusz Dziewoński - Project Manager w dziale SMT Mobile
Łukasz Nowak - Sales Manager produktu SATIS

SMT Software

  • analiza obecnych trendów na rynku urz±dzeń mobilnych
  • perspektywy rozwoju rynku mobilnego
  • możliwo¶ci wspierania działań marketingowych przez technologie mobilne
    • Mobilne serwisy WWW
    • Mobilna reklama – AdMod, iAd
    • Mobilny folder
    • Multimedia
    • Mobilne ankiety
    • Geolokalizacja
  • iPad, luksusowe medium dla reklamy?
    • Funkcjonalno¶ć i możliwo¶ci urz±dzenia
    • "iPad Ready" – dedykowany serwis WWW dla iPad
    • Mobilny czytnik, jako doskonałe medium reklamowe
  • mobile case studies
  • system do lokalizacji i monitoringu GPS w wersji mobilnej wspieraj±cy działania marketingowe

Warsztat II
"Dostęp do platformy Allegro za pomoc± WebAPI"


Cel:

  • Poznanie Allegro WebAPI
  • Wyszukiwanie przedmiotów w Allegro
  • Transakcje i dane kontrahentów
  • Sprzedaż poprzez WebAPI

Agenda:

9:00 – 10:45 Sesja 1:Wprowadzenie do WebAPI
Podczas pierwszej dowiesz się, co to jest WebAPI, do czego oraz w jaki sposób można go używać.
Pytania, na które znajdziesz odpowiedĽ:
  • Co to jest WebAPI?
  • Metody dostępu do platformy Allegro?


10:45 – 11:00 Przerwa

11:00 – 12:00 Sesja 2: Przykładowe aplikacje
Podczas drugiej sesji dowiesz się, aplikacje zostały stworzone z pomoc± WebAPI. Postaramy się dzięki temu przybliżyć możliwo¶ci jakie ono daje.

Pytania, na które znajdziesz odpowiedĽ:
  • Czy kto¶ używa WebAPI?
  • W jaki sposób używane jest WebAPI?
  • Jak mogę wprowadzić swój biznes do Allegro.


12:00 – 12:15 Przerwa

12:15 – 13:00 Sesja 3: Logowanie i Moje Allegro
Podczas trzeciej pokażemy w jaki sposób można zalogować się do serwisu. Dowiesz się również w jaki sposób dotrzeć do swoich danych w serwisie Allegro.

Pytania, na które znajdziesz odpowiedĽ:
  • Jak przebiega proces logowania do WebAPI?
  • Co z bezpieczeństwem danych?
  • W jaki sposób pobrać obserwowane, wystawione, sprzedane przedmioty?

13:00 – 13:30 Przerwa

13:30 – 15:00 Sesja 4: Kupowanie w WebAPI
Czwarta sesja jest przeznaczona na zapoznanie się z metodami umożliwiaj±cymi zakup na Allegro. Różne warto¶ci danych i warunki dla wybranych aukcji.

Pytania, na które znajdziesz odpowiedĽ:
  • W jaki sposób pobrać dane aukcji i je interpretować?
  • W jaki sposób dokonać zakupu poprzez WebAPI?

15:00-15:15 Przerwa

15:15-17:00 Sesja 5: Sprzedaż
Ostatnia sesja po¶więcona jest metodom umożliwiaj±cym sprzedaż poprzez platformę Allegro.Przedstawiony zostanie sposób umieszczania nowych przedmiotów w platformie.

Pytania, na które znajdziesz odpowiedĽ:
  • W jaki sposób przygotować dane do aukcji?
  • W jaki sposób zweryfikować i wystawić aukcję?

Metodologia:
Warsztat zostanie przeprowadzony przy użyciu aktywnych technik szkoleniowych, na które składaj± się dyskusje, case study, mini wykłady omawiaj±ce najlepsze praktyki oraz przykłady.

Odbiorcy:
  • Programi¶ci
  • Przedsiębiorcy
  • Managerowie IT
 
 
login:
hasło:
 
Oddzwaniamy
Zostaw swój numer telefonu, nasz konsultant oddzwoni do Ciebie!
Kiedy mamy oddzwonić?
        
 
Pobierz ofertę
Zostaw swoje dane i pobierz ofertę: