Warning: Smarty error: unable to read resource: "" in /data/stor/www/nf/www/nf.pl/www/skrypty/nowoczesna-firma.com/aplikacje/Smarty/Smarty.class.php on line 1097
 
PARTNERZY
MEDIA
ORGANIZATOR
 
Tematy (10)

Warsztaty - Projektowanie serwisów mobilnych

Dagmara Żółtek | Lemon Sky Sp. z o.o.
Krzysztof Piwowar | Lemon Sky Sp. z o.o.
Maciej Kędra | SMT Software SA
Alicja Szymkiewicz | SMT Software SA
Arkadiusz Dziewoński | SMT Software SA
Łukasz Nowak | SMT Software SA

Termin: 10 września 2010

Lokalizacja: Centrum Konferencyjne Knowledge Village, Warszawa

I. Usability i strategia komunikacji w mobile marketingu

Prowadzący: Krzysztof Piwowar - Usability Manager
Dagmara Żółtek - Senior Strategy Manager
Adv.pl

- analiza obecnych trendów
- na czym polega podejście usability do rozwiązań mobilnych
- co...

WARSZTAT: Czy można zaplanować skuteczność – czyli reklama w mobilnym Internecie

Lucjan Exner | Mobilvi

Cel:

Pogłębienie wiedzy na temat Mobilnego internetu

Aspektów planowania kampanii reklamowych w mobilnym Internecie

Rozwinięcie umiejętności: Planowania przekazu reklamowego

Rozumienia odbiorcy komunikatu reklamowego w mobilnym Internecie

Wykorzystania mobilnego internetu do budowania przewagi konkurencyjnej

Agenda: 9:00 – 10:30 Sesja 1: Czym jest...

WARSZTAT: „Dostęp do platformy Allegro za pomocą WebAPI”

Kamil Brzeziński | Grupa Allegro Sp. z o.o.
Marek Urbaniak | Grupa Allegro Sp. z o.o.

Warsztat II
„Dostęp do platformy Allegro za pomocą WebAPI”


Cel:
-Poznanie Allegro WebAPI
-Wyszukiwanie przedmiotów w Allegro
-Transakcje i dane kontrahentów
-Sprzedaż poprzez WebAPI

Agenda:

9:00 – 10:45 Sesja 1:Wprowadzenie do WebAPI
Podczas pierwszej dowiesz się, co to jest WebAPI, do czego oraz w jaki sposób można go...

M-payments

Adrian Drozd | Frost&Sullivan International S.A.
Edyta Kosowska | Frost&Sullivan International S.A.

M-payments is an emerging sector within the European mobile industry. The mobile industry is hopeful that m-payments will prove as popular in Europe as they have been in Japan and South Korea, thereby creating an additional revenue source in an otherwise mature industry.  There are reasons to be hopeful for m-payment adoption in Europe - greater technology availability, wider and deeper acceptance amongst different stakeholders, and industry...

„Implementacja płatności mobilnych w Polsce”

Przemysław Wojtkiewicz | Polska Wytwórnia Papierów Wartościowych S.A.

- Działania PWPW S.A. na rzecz rozwoju m-płatności
- ‘Pilotaż Płatności Mobilnych’ i jego następstwa
- Modele wdrożeń m-płatności

Innowacyjne rozwiązania w zakresie marketingu mobilnego jako źródło przewagi konkurencyjnej

Łukasz Rychliński | MobileMS
Michał Stefański | MobileMS

- Aktualne trendy w marketingu mobilnym
- Możliwości rozwiązań zwiększających sprzedaż działających w oparciu o Fotokody
- Przykłady kampanii z zastosowaniem Fotokodów - rynek krajowy i zagraniczny

Mobility 2020

Szymon Słupik | Pracownia Psychoedukacji, Holistycznego Rozwoju i Zdrowego Stylu Życia \"Kreacja Życia\"

Internet zagościł w komputerach osobistych kilkanaście lat temu jako ciekawostka technologiczna. Dzisiaj komputer bez Internetu jest praktycznie bezużyteczny, natomiast podłączony do Sieci staje sie centrum komunikacji, informacji i rozrywki. Internet stacjonarny połączył ze sobą miliard komputerów i doprowadził do upadku wielu tradycyjnych modeli biznesowych, w których miejsce powstały zupełnie nowe. Dzisiaj jesteśmy w przededniu znacznie...

Badania użyteczności polskich serwisów internetowych

Przemysław Kasza | Digital Knowledge Village

Prezentacja wyników badania użyteczności polskich serwisów internetowych.

Celem badania będzie diagnoza pojęcia użyteczności stron internetowych wśród użytkowników - internautów. Zbadany zostanie wpływ korzystania z witryn na kwestię użyteczności. Poruszymy główne problemy przy korzystaniu ze stron, z którymi borykają się internauci oraz ocenę polskich witryn pod kątem użyteczności w ich oczach.

Uzupełnieniem będzie...

"Search i Mobile czy też Mobile i Search ?"

Zbigniew Nowicki | Bluerank Sp. z o.o.

- Skala rozwoju i dostępności rozwiązań mobilnych
- Trendy i przyszłość w rozwiązaniach mobilnych
- Nowa filozofia konsumenta - "tu i teraz"
- Wyszukiwanie w rozwiązaniach mobilnych
- Mobile SEO - sugestie i porady

Commerce czyli mobilne narzędzia Grupy Allegro

Kamil Brzeziński | Grupa Allegro Sp. z o.o.

Rynek mobilny od kilku lat nieustannie rośnie. Widać to nie tylko po statystykach Opery Mini,ale również firm, w tym także polskich, które wdrażają coraz więcej narzędzi mobilnych dla swoich użytkowników.

Dzięki temu jako konsumenci treści internetowych nie jesteśmy przywiązani do monitora, ale dane dostępne są zawsze i wszędzie. Obszar mobilny to oczywiście sporo nowych wyzwań dla obecnych na rynku graczy. Spóźnienie się z...

 
 
login:
hasło:
 
Oddzwaniamy
Zostaw swój numer telefonu, nasz konsultant oddzwoni do Ciebie!
Kiedy mamy oddzwonić?
        
 
Pobierz ofertę
Zostaw swoje dane i pobierz ofertę: